تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیابی نیا؛ بدترین موقع برای نقش گتوزو

۵۹۸۰۷۸

۲۸۱۲  بازدید

هافبک دفاعی پرسپولیس در شرایطی که این تیم با یک گل از حریف پیش بود، با خطای خود باعث شد تا داور چینی او را از زمین اخراج کند.

ورزش سه: هافبک دفاعی پرسپولیس در شرایطی که این تیم با یک گل از حریف پیش بود، با خطای خود باعث شد تا داور چینی او را از زمین اخراج کند.

کمال کامیابی نیا که بعد از سه بازی به ترکیب اصلی سرخپوشان بازگشته بود، نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و اینبار بازی فیزیکی‌اش کار دست پرسپولیس داد. این بازیکن در میانه میدان با خطایی وحشتناک و تکل روی ساق پای حریف، با کارت قرمر داور مواجه شد و تیمش را 10 نفره کرد.

این اخراج با اعتراض گسترده بازیکنان پرسپولیس همراه بود و دقایقی بازی را از شرایط عادی خارج کرد؛ اما در نهایت کامیابی نیا با مشایعت کریم باقری راهی رختکن شد.

مای نینگ، داور چینی این دیدار که پیش از بازی بارها صحبت از خوش شانسی‌ او برای پرسپولیس مطرح بود، اینبار به سود پرسپولیس سوت نزد تا اکنون آنها بیش از 80 دقیقه 10 نفره برابر حریف قرار گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیابی نیا؛ بدترین موقع برای نقش گتوزو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..