تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 13 وکیل در ترکیه

آنیل آرمان آکوش، وکیل موسسه «دفتر حقوق مردم » که در دفاع از این دو معلم نقش دارد به خبرگزاری فرانسه گفت: « دستور بازداشت 18 وکیل صادر شده است. ما می دانیم که 13 نفر از آنها تحت نظر قرار گرفتند و ما از پنج نفر دیگر خبری نداریم ».

 نوریه گلمن، استاد دانشگاه و سمیح اوزاکجا که یک معلم است با دستور صادر شده در چارچوب وضع فوق العاده برکنار شده اند. در ترکیه بعد از کودتای نافرجام 15 ژوئیه 2016 که به فتح الله گولن  نسبت داده می شود وضع فوق العاده برقرار است.

آن‌ها بعد از ماه ها تظاهرات روزانه در مرکز استانبول در اعتراض به برکناری خود ماه مه بازداشت شدند و از نهم مارس اعتصاب غذا کرده اند. این دو نفر به وابستگی به به یک گروه افراطی متهم هستند که در ترکیه سازمان تروریستی تلقی می شود.

محاکمه آنها در حالی قرار است از روز پنجشنبه در آنکارا آغاز شود که تظاهرات روزانه در مرکز پایتخت ادامه دارد. خبرگزاری دولتی آناتولی نیز از بازداشت 11 وکیل در استانبول و چهار نفر در آنکارا به اتهام ارتباط با این گروه افراطی خبر داد.

در ترکیه در چارچوب پاکسازی گسترده که بعد از کودتای نافرجام شروع شد بیش از 50 هزار نفر بازداشت و بیش از 140 هزار نفر برکنار یا از کار معلق شده‌اند.

انتهای پیام/

  ادامه بازداشت‌ها در ترکیه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 13 وکیل در ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..