تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات اقتصادی و تجاری سازمان همیاری با مقامات و تجار افغانستان

مذاکرات اقتصادی و تجاری سازمان همیاری با مقامات و تجار افغانستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ بر اساس هماهنگی‌های انجام شده توسط سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قندهار، سفر مقامات افغانستانی به مشهد، به منظور بازدید از ظرفیت‌های حوزه توریسم سلامت و همچنین برخی از مراکز صنعتی سفر برنامه ریزی شده بود.

بر این اساس با هماهنگی سازمان همیاری شهرداری‌های استان و موسسه توسعه گردشگری این سازمان این مقامات در برنامه سفر خود از بیمارستان فوق تخصصی شماره ۲ امام رضا (ع)، مرکز فوق تخصصی اورژانس عدالتیان، تعدادی از کارخانجات تولیدی شهرک صنعتی توس و مجموعه تفریحی توریستی چالیدره بازدید کردند.

همچنین در این سفر در خصوص توسعه روابط بخش‌های خصوصی ولایت قندهار و دیگر ولایت‌های جنوبی کشور افغانستان با بخش خصوصی ایران با محوریت سازمان همیاری شهر‌های های خراسان رضوی مذاکراتی بین این مقامات عالی سیاسی، اقتصادی، اجرایی و تجار بین المللی کشور افغانستانی و نمایندگان سازمان همیاری انجام و بسته‌های سرمایه گذاری مربوط به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان همیاری به این مهمانان ارائه شد.

گفتنی است، سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در راستای اجرای برنامه توسعه امور اقتصادی بخش‌های اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان و همچنین تحقق اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی برنامه جامعی را در حوزه‌های تجاری، صنعتی، گردشگری، سرمایه گذاری، انتقال دانش فنی و تکنولوژی را در دستور کار دارد و در این راستا ضمن تشکیل ستاد متمرکزی، توافقنامه‌های همکاری مختلفی را با بخش خصوصی ایران و افغانستان منعقد کرده است.

انتهای پیام//.ف.ج

دیدارزلمی ویسا والی ولایت قندهاربا سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات اقتصادی و تجاری سازمان همیاری با مقامات و تجار افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..