تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان به جای اینترنت پرسرعت فقر روستاها را ریشه‌کن کنند

ساعت: 15:27 منتشر شده در مورخ: 1396/06/21 شناسه خبر: 1191644

عضو شورای اسلامی روستای حصار از بخش طارم سفلی دهستان چغور گفت: مدیران دولتی نیازها اولویت بندی کنند و توسعه در همه ابعاد باید تعادل داشته باشد و به جای اینترنت پرسرعت فقر را ریشه کن کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مجید حصاری مرادی عضو شورای اسلامی روستای حصار در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در روستای حصار بخش طارم سفلی گفت: توسعه باید متوازن باشد و مدیران به جای دادن اینترنت پر سرعت به روستاها فقر را ریشه کن کنند تا بتوانیم مسیر انقلاب را به درستی بپیماییم. 


وی در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست و همه به عنوان سربازان اسلام باید در رفع کاستی‌ها بکوشیم تا بتوانیم کاری از پیش ببریم.

این عضو شورا بیان کرد: در این اردوهای جهادی جوانان واقعا سنگ تمام گذاشتند و با ارایه خدمات و کارهای خدا پسندانه بدون چشم داشت به اندازه توانسان در رفع محرومیت ها کوشیده اند و امیدوارم روزی همه مردم ایران در اردوهای جهادی شرکت کنند. 


وی ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بسیج سازندگی و نهادهای مختلف گفت: از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که فلسفه وجودیش کمک به مسکن محرومین است تقاضامندیم که تسهیلاتی را برای مستضعفین در نظر بگیرد تا بتوانند به راحتی صاحب خانه شوند و مزه انقلاب پابرهنگان را بهتر متوجه شوند. 

حصاری عنوان کرد: بنیاد مسکن در یک دهه اخیر توانسته شرایط مناسبی را برای روستاییان فراهم کند که مهاجرت معکوس یکی از نتایج کارهای شایسته این نهاد انقلابی است.

عضو شورای اسلامی روستای حصار ابراز کرد: مدیران دولتی نیازها اولویت بندی کنند و توسعه در همه ابعاد باید تعادل داشته باشد و به جای اینترنت پرسرعت فقر را ریشه کن کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از کمیته امداد و سازمان بهزیستی گفت: این دو سازمان و نهاد انقلابی هم تا حد ممکن شرایط افراد را تسهیل کنند که اقشار محروم برای توانمندسازی با موانع بروکراسی مواجهه نشوند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان به جای اینترنت پرسرعت فقر روستاها را ریشه‌کن کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..