تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان با گزینه‌‌های استانداری به صورت حضوری رایزنی می‌‌کنند

ساعت: 16:45 منتشر شده در مورخ: 1396/06/21 شناسه خبر: 1191716

شیویاری از برگزاری جلسه نمایندگان مجلس با گزینه‌‌های استانداری جهت اخذ برنامه‌‌ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب شیویاری در گفت‌‌وگو با آناج با اشاره به جلسه‌‌ی امروز نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی در خصوص استاندار، ابراز داشت: مجمع نمایندگان استان معیارهایی را برای تعیین استاندار به وزارت کشور اعلام کرده که مهمترین آنها انقلابی بودن استاندار و فراجناحی عمل کردن وی بوده است.

وی افزود: چند نفر برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی مطرح هستند که تصمیم گیری در مورد آنها سخت است، لذا شاخصه‌‌هایی از طرف نمایندگان استان در نظر گرفته شده که فرد مورد نظر باید قدرت اجرایی بالا و سوابق مدیریتی خوبی داشته باشد.

نماینده میانه با تاکید بر انتخاب استانداری دارای برنامه در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: استاندار منتخب باید بین مدیران استانی هماهنگی و التزام لازم را بوجود آورد، در زمینه اقتصاد مقاومتی به صورت عملی برنامه داشته و بتواند در اجرای آن گام‌‌های موثری بردارد؛ تعامل سازنده با نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان و مدیران داشته باشد تا بتواند در حوزه توسعه استان عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

شیویاری با اشاره به مشکلات استان بیان داشت: فرد مورد نظر باید به همه مناطق استان از دور افتاده‌‌ترین و کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهر توجه داشته باشد، نگاه تبعیض آمیز به شهرها نداشته و کلان نگر باشد.

وی خاطرنشان ساخت: جمع بندی نهایی در مورد استاندار انجام نشده و نمایندگان استان در تلاش هستند تا معیارهای در نظر گرفته شده را وزارت کشور نیز اعمال نماید.

نماینده مردم میانه با اشاره به فرا رسیدن تبریز 2018 و فرصت اندک مسئولین برای برنامه‌‌ریزی در این باره، تصریح کرد: با توجه به نبود استاندار و عدم تعیین شهردار توسط شورای شهر تبریز ما زمان را از دست داده‌‌ایم، این رویداد از مهمترین اتفاقات استان و حتی کشور ماست، انتظار می‌رود تا دستگاه‌های اجرایی تلاش‌‌های بیشتری برای تحقق برنامه‌‌های تبریز 2018 انجام دهند.

وی اذعان کرد: صراحتا باید گفت اگر شهر دیگری به جز تبریز به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی معین می‌شد قطعا مسئولان آن شهر بهره برداری بیشتر و بهتری داشتند، متأسفانه مهمترین بازوهای اجرایی ما در این امر مهم هنوز بلاتکلیف هستند، تبریز 2018 حیثیت و آبروی استان ماست و باید در مدت باقیمانده با تمام توان کار کنیم تا نتیجه بگیریم.

شیویاری در پایان با اشاره به برگزاری جلسه تکمیلی در مورد گزینه‌‌های مد نظر برای استانداری آذربایجان شرقی گفت: در تلاش هستیم تا با گزینه‌‌های مطرح شده مذاکرات حضوری داشته و از برنامه‌‌‌‌های آنها مطلع شویم  و پس از تطبیق با شاخص‌‌ها فرد مورد نظر را معرفی به وزارت کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان با گزینه‌‌های استانداری به صورت حضوری رایزنی می‌‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..