تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز جسد نيم سوخته در رشت كشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سرهنگ رحيم شعبانی اعلام کرد : فردی صبح امروز با مراجعه به كلانتري 13 رشت اعلام  می کندكه مدت يک هفته است دخترش به علت اختلاف خانوداگی با شوهرش، منزل را به جاي نامعلومی ترک كرده، كه ماموران انتظامی موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به اينكه در هفته گذشته جسد نيم سوخته زنی مجهول الهويه در يكي از روستاهاي بخش خمام شهرستان رشت كشف شده بود، ماموران انتظامي تصاوير جسد نيم سوخته را به خانوده شاكی نشان داده كه مورد شناسايي آنان قرار گرفت.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اينكه پس از شناسايي جسد و اظهارت پدر مقتول كه مدعی بود دخترش با شوهرش اختلاف داشته، ماموران انتظامی به داماد خانواده مشكوک شدند، بيان داشت: ماموران انتظامي پس از هماهنگی با مقام قضايی شوهر مقتول را در يك عمليات پليسی دستگير و مورد بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت تصریح كرد: متهم 41 ساله پس از دستگيری در بازجویی هاي خود اظهارات ضد و نقيض داشته كه در نهايت با توجه به دلايل،مدارک و مستندات به قتل همسر خود اعتراف كرد.

انتهای پیام/س

 
راز جسد نیم سوخته رشت کشف شد‌ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز جسد نيم سوخته در رشت كشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..