تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت یک کارگردان معروف در فروگاه + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک کارگردان سینما در فرودگاه هنگام بازگشت از جشنواره بین المللی فیلم ونیز بازداشت شد.دادگاه نظامی لبنان، زیاد دویری، کارگردان لبنانی فرانسوی را از تمام اتهامات وارد شده مبری دانست.

او دیروز در دادگاه حاضر شد و قاضی او را از تمامی اتهامات تبرئه کرد. ژان بریهات، تهیه‌کننده غالب آثار دویری با تایید این خبر گفت:‌ «او از همه اتهامات تبرئه شد و آزاد است.»

بازداشت کارگردان لبنانی در فرودگاه بیروت

گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این بود که او برای فیلم «هجوم» به دادگاه فراخوانده شده است. بخشی از این فیلم در اسراییل فیلمبرداری شده است.

دویری با فیلم «توهین» در جشنواره فیلم ونیز شرکت کرد. این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را برای کامل الباشا به ارمغان آورد.

منبع:ایران آنلاین

انتهای پیام/

یک کارگردان سینما پس از بازگشت از سفر بازداشت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت یک کارگردان معروف در فروگاه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..