تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل گاز مازندران با همت نمایندگان حل شد/ منتفی شدن انتقال آب دریای خزر به سمنان

ساعت: 10:27 منتشر شده در مورخ: 1396/06/21 شناسه خبر: 1191226

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به بحث انتقال آب دریای خزر، گفت: بحث انتقال آب دریای خزر به همت و تلاش نمایندگان شمال کشور در مجلس شورای اسلامی منتفی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، ولی‌الله نانواکناری در نشست مجمع نمایندگان مازندران در بابلسر با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان تصمیم بسیار جدی و خوبی برای حل مشکلات در زمستان پیش‌ رو با وزیر نفت گرفته است، اظهار کرد: در زمینه رفع مشکلات شمال کشور از جمله مازندران، نمایندگان باید ورود پیدا کرده و با همکاری و کمک به یکدیگر مشکلات مازندران را حل کنند.


وی با تأکید بر همکاری نمایندگان با یکدیگر، افزود: با تلاش بی‌وقفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران توانستیم افتتاح خط لوله گاز را از سمنان به مازندران داشته و مشکل زمستان مازندران را حل کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث دوم در رابطه با ارزش‌افزوده برنج بوده که به سرعت موضوع حل و در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که با رأی قاطع نمایندگان و پشتیبانی آنها این مشکل رفع شده است.

نانواکناری با اشاره به بحث انتقال آب دریای خزر، ادامه داد: بحث انتقال آب دریای خزر به همت و تلاش نمایندگان شمال کشور در مجلس شورای اسلامی منتفی شده است.

وی در پایان گفت: انتظار این است که مجمع نمایندگان این انسجام و حفظ وحدت را در دستور کار خود قرار داده و در زمینه رفع مشکلات مردم به خوبی عمل کنند و امیدواریم بتوانیم دست به دست هم داده و با محبت مشکلات مازندران را با هم حل کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل گاز مازندران با همت نمایندگان حل شد/ منتفی شدن انتقال آب دریای خزر به سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..