تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۳ شهریور؛ زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

23 شهریور؛ زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی دانشگاه آزاد /محدودیت رشته‌ها در تکمیل ظرفیت دانشگاه هاامیررضا شاهانی‌ رئیس مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی‌ در  گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تکمیل ظرفیت‌ دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه نتایج آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترا اعلام شده برای مقطع دکترا‌ در حال آمارگیری‌ هستیم‌ تا وضعیت تکمیل ظرفیت آن را مشخص کنیم و بر اساس سهمیه‌های باقی مانده این مسئله انجام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از رشته‌های پر متقاضی در واحدهای مطرح از جمله رشته مهندسی مکانیک‌، حقوق، مدیریت و موار‌دی از این قبیل در مقطع دکترا به طور کامل مورد استقبال قرار گرفته و ظرفیت خالی برای آن وجود ندارد.

رئیس مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی‌، گفت: افرادی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند در صورت تمایل برای ادامه تحصیل در رشته‌های قبول شده هر چه زودتر اقدام کنند چراکه‌ در رشته‌های پرطرفدار‌ تکمیل ظر‌فیتی نخواهیم داشت و از میان رشته‌های باقی مانده تکمیل ظرفیت را در نظر می‌گیریم‌.

وی در خصوص اعلام نتایج دوره کارشناسی این دانشگاه، تصریح کرد: این نتایج 23 شهریور ماه اعلام خواهد شد و این مسئله در صورتی تحقق می‌یابد که سازمان سنجش اطلاعات لازم را به موقع ارائه دهد تا اعلام نتایج را انجام دهیم‌.

شاهانی در مورد انتخاب رشته‌ بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد در مقطع کارشناسی، یادآور شد: تا پایان شهریور ماه سامانه انتخاب رشته‌ باز است‌ تا داو‌طلبانی که تمایل به شرکت‌ در این رشته‌ها را دارند ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۳ شهریور؛ زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..