تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «محکومین» با دو کارگردان ساخته می‌شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین» از اضافه شدن یک کارگردان جدید در مسیر تولید کار خبر داد.

بهروز مفید اظهار داشت: پیش بینی شده بود که فیلمبرداری این سریال بهمن ماه به اتمام برسد اما مدیران سیما اعلام کردند، کار باید دی‌ماه تحویل شبکه یک شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم، برای سرعت بخشیدن به کار، تولید را به دو گروه تقسیم کنیم.

سریال محکومین دو کارگردانه شد

وی افزود: به همین منظور حسین قناعت از کارگردانان خوب سینما و تلویزیون، به عنوان کارگردان دوم به گروه اضافه شد.

مفید تصریح کرد: گروه اول به کارگردانی سید جمال سید حاتمی کماکان مشغول تولید و تصویربرداری هستند و در چند روز گذشته، ضبط در لوکیشن‌های میدان دانشگاه و مرادآباد به اتمام رسید. اکنون در حال فیلمبرداری تصاویر خیابانی هستند.

تهیه‌کننده سریال «محکومین» با اشاره به اینکه تاکنون فیلمبرداری 40 درصد از کار به اتمام رسیده است، افزود: هم اکنون حسین قناعت در مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر است و به زودی کار گروه دوم با تیم تولید مجزا آغاز می شود.

سریال محکومین دو کارگردانه شد

به گفته بهروز مفید، قرار است 22 قسمت از سریال اپیزودیک محکومین را سیدجمال سید حاتمی و 8 قسمت دیگر را حسین قناعت بسازد.

خاطرنشان می‌شود؛ موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

شایان ذکر است؛ مجموعه تلویزیونی «محکومین» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است.

انتهای پیام/

حسین قناعت به گروه کارگردانی محکومین پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «محکومین» با دو کارگردان ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..