تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت شهرک صنعتی و اتحادیه صحافان امضا شد

رئیس اتحادیه صحافان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امضای تفاهم نامه با شرکت شهرک صنعتی با اتحادیه صحافان

جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص احداث شهرک صنعتی برای این اتحادیه گفت: با شرکت شهرک‌های صنعتی صحبت کردیم. قرار است تفاهم‌نامه‌ای با این شرکت  امضا کنیم. بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت شهرک صنعتی، کار احداث شهرک صنعتی را برای اتحادیه صحافان انجام می‌دهد.

وی افزود: جشنواره صنعت چاپ 28 شهریورماه، با حضور اصحاب این صنعت برگزار خواهد شد. هم اکنون کارهای پیش ثبت نام بیست و چهارمین  نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی انجام می‌شود. ثبت نام قطعی این نمایشگاه از مهرماه سال جاری انجام می‌شود و جانمایی‌های نمایشگاه هم از همان زمان آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دو روز جلوتر از موعد مقرر یعنی در روزهای 22 تا 25 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود. این جابه‌جایی زمانی بدین منظور اتفاق افتاد که بازدیدکنندگان زمان بیشتری برای بازدید داشته باشند. کشورهای عراق و افغانستان به دلیل همجواری با کشورمان و منطقه کردستان عراق علاوه بر هیئت عراقی، در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند. مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران اروپایی در زمینه صنعت چاپ هم در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند. با توجه به اینکه زمان برگزاری نمایشگاه با پایان سال میلادی فاصله دارد، مطمئنا کشورهای اروپایی از این دوره نمایشگاه استقبال بهتری می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت شهرک صنعتی و اتحادیه صحافان امضا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..