تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت همراهی روانشناسان با پزشکان در درمان سرطان کودک

سلامت نیوز:دومین کنگره بین‌المللی نقش خدمات حمایتی در درمان چندتخصصی سرطان کودک اول تا سوم آذر ماه ۱۳۹۶ در مؤسسه خیریه محک برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، براساس آخرین یافته‌های جهانی، درمان سرطان درمانی چندتخصصی و همه‌جانبه است که لازمه آن همراهی تیم‌های مختلف پزشکی، پرستاری، مددکاری، روان‌پزشکی، روان‌شناسی، مشاوره و سایر تخصص‌ها با یکدیگر است.

به گزارش بنابر اعلام روابط عمومی محک،برهمین اساس دومین کنگره بین‌المللی نقش خدمات حمایتی (زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی) در درمان چندتخصصی سرطان کودک در پنج پانل تخصصی و با چند سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید داخلی و بین‌المللی آذر ماه ۱۳۹۶ در مؤسسه خیریه محک برگزار می‌شود. محور این کنگره تخصصی، ارائه خدمات حمایتی به کودک و مراقبین (خانواده و تیم درمان) در فرآیند درمان چندتخصصی سرطان کودک شامل؛ تشخیص، سیر درمان، پیگیری بازگشت به زندگی عادی، سوگ و پس از سوگ است.

این کنگره بین‌المللی با هدف ارائه تجارب یافته‌های پژوهشی برای ارتقای دانش و مهارت کارشناسان و متخصصان حوزه خدمات حمایتی با توجه به استانداردها و روندهای ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

محک امیدوار است با برگزاری چنین کنگره‌های بین‌المللی در زمینه درمان چندتخصصی سرطان کودک به الگوی جامعی از خدمات حمایتی در سراسر ایران دست یابد تا ارائه خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان به بهترین، راحت‌ترین و مؤثرترین شکل ممکن صورت پذیرد و کیفیت زندگی آنان در طول درمان ارتقا یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت همراهی روانشناسان با پزشکان در درمان سرطان کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..