تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری کرج موفق به دریافت جایزه ملی تعالی آموزش شد

برای تخستین بار؛ شهرداری کرج موفق به دریافت جایزه ملی تعالی آموزش شد

استان‌ها > البرز - شهرداری کلانشهر کرج موفق شد تا جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه را که به برترین تلاش ها، اقدامات و دستاوردهای سازمان های ایرانی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان اعطا می شود به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مراسم چهارمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران به مانند سال های گذشته با حضور و استقبال چشمگیر اساتید دانشگاه ها، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان آموزش سازمان های مختلف از سراسر کشور در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد که شهرداری کرج توانست برای نخستین بار، موفق به دریافت جایزه ملی تعالی در سطح گواهینامه اهتمام شود.
جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه، جایزه ای است که به برترین تلاش ها، اقدامات و دستاوردهای سازمان های ایرانی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان اعطا می شود.
مدل های تعالی در سازمان های ایرانی و لزوم همپایی و همراستایی حوزه آموزش و فعالان این عرصه با مفاهیم سرآمدی و تعالی، نقطه آغازی بر طراحی، توسعه و استقرار این جایزه در سطح سازمان های ایرانی است.
گفتنی است کلیه سازمان های متعهد به مفاهیم تعالی و علاقمند به مشارکت در فضای تعامل و یادگیری در عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی می توانند داوطلب شرکت در این جایزه باشند.

 

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری کرج موفق به دریافت جایزه ملی تعالی آموزش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..