تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از سورپرایز بزرگ برانکو برای الاهلی

کاپیتان صالی پرسپولیس در تمرینات این تیم پیش از بازی با الاهلی بدون مشکل حاضر شد.

به گزارش شمانیوز: سید جلال حسینی مدافع و کاپیتان تیم پرسپولیس چند روزی به دلیل مصدومیت کهنه ای که داشت با تیم تمرین نمی کرد و حتی گفته شد که به بازی برگشت با الاهلی هم همانند بازی رفت نمی رسد اما در آخرین تمرین که در ورزشگاه اصلی محمد بن زاید به انجام رسید سید جلال بدون مشکل با سایرین تمرین کرد.
شاید اوضاع به گونه ای پیش رفته که حسینی شرایط بازی را پیدا کرده است که اگر اینطور باشد بی تردید بزرگترین سورپرایز برانکو برای هواداران و همچنین سرگی ربروف و الاهلی خواهد بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از سورپرایز بزرگ برانکو برای الاهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..