تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پول خرید نیمار به خزانه فرانسوی‌ها برگشت

نیمی از هزینه نیمار برگشت !به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال پاری سن ژرمن امسال در یک اتفاق بی سابقه حاضر شد مبلغ 220 میلیون یورو بابت خرید ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا پرداخت کند. مالک قطری این باشگاه با خرید نیمار با این مبلغ باعث شد تا انتقاد های زیادی متوجه این باشگاه صورت بگیرد و حتی پای فیفا به این پرونده باز شود.

پاریسی ها با این خرید بیش ترین مبلغ تاریخ فوتبال را پرداخت کردند تا به نوعی قیمت بازار را بشکنند. با این حال شنیده می شود که مالک قطری این باشگاه مدعی شده که نیمی از هزینه ای که برای نیمار پرداخت شده در دو ماه گذشته به حساب باشگاه برگشته است.

او گفته که با کمپین های تبلیغاتی برای نیمار و فروش پیراهن این بازیکن تاکنون نیمی از پول نیمار بازگشته است.


انتهای پیام /


بازگشت نیمی از هزینه نیمار به حساب پاری سن ژرمن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پول خرید نیمار به خزانه فرانسوی‌ها برگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..