تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد مربی دروازه بان‌های نفت ثبت شد

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  محسن سیدی، مربی دروازه بان های تیم فوتبال نفت طلاییه، امروز«سه شنبه» با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد یک ساله اش با این تیم را ثبت کرد.

سیدی که از ابتدای حضور نفت در رقابت های لیگ برتر در کادرفنی این تیم فعالیت می کرد، در لیگ شانزدهم و به دنبال حضور علی دایی روی نیمکت سرمربیگری نفتی ها از این تیم جدا شد. با این وجود پس از بازگشت علی کریمی به نفت، سیدی هم بار دیگر به عنوان مربی دروازه بان های این تیم انتخاب شد تا وظیفه آماده سازی میلاد فراهانی و شهاب عادلی، دروازه بان های نفت در ادامه رقابت های لیگ برتر را برعهده گیرد.


انتهای پیام/

ثبت قرارداد سیدی در هیئت فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد مربی دروازه بان‌های نفت ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..