تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گستردگی فعالیت ها در آموزش و پرورش نیازمند اطلاع رسانی است

گستردگی فعالیت ها در آموزش و پرورش نیازمند اطلاع رسانی استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نکوداشت پیشکسوتان و مدیران اسبق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، جمعی از معاونان وزیر و مدیران اسبق روابط عمومی صبح امروز در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این آیین عنوان کرد: متاسفانه آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه ها از ابعاد مختلف در مهجوریت و محرومیت است و در همه دوره ها به دلیل گستردگی فعالیت های آن در اطلاع رسانی با نقص همراه بوده است و شاید یکی از دلایل محرومیت نیز نقص در اطلاع رسانی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش همواره با گستردگی بسیاری همراه است اما جامعه با این وسعت و اثرگذاری آشنا نیست که این امر نیازمند اطلاع رسانی است.

بطحایی با اشاره به اینکه روابط عمومی در آموزش و پرورش رسالت سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: امیدوارم در این دوره با به کارگیری رسانه های جدید اقدامات مثبتی در زمینه اطلاع رسانی داشته باشیم.

بهره گیری تجربیات پیشکسوتان برای ارتقای سطح فعالیت ها

در ادامه این مراسم نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این مراسم فرصتی برای یاد کردن بزرگان و  استفاده از دانش ضمنی این افراد است.

وی افزود: در فرهنگ مدیریتی برای جلوگیری از انقطاع مدیران در دوره بازنشستگی، روابط عمومی برای بهره مندی از نیروی انسانی پیشگام شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی تصریح کرد: آموزش و پرورش سه نقطه قوت دارد که شامل توجه مقام معظم رهبری، تامل و تاکید رئیس جمهور روی آموزش و پرورش و بالاترین رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش است.

نظری بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز اعتقاد قوی به روابط عمومی و رسانه ها دارد و برای شفاف سازی فعالیت ها اهتمام دارد.

وی افزود: امیدواریم گام های تحول با همدلی عوامل طی سال های آتی برای آموزش و پرورش محقق شود.

گفتنی است؛ در این آیین، وزیر آموزش و پرورش از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی تقدیر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گستردگی فعالیت ها در آموزش و پرورش نیازمند اطلاع رسانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..