تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نسل هشتم بازی جذاب Okami تا سال 2018 عرضه نمی‌شود

نسخه نسل هشتمی بازی جذاب Okami ممکن است تا سال 2018 عرضه نشودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی Okami که سال 2006 معرفی و عرضه شد ، خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین بازی های سبک اکشن-ماجراجویی تبدیل شد. این بازی پرطرفدار که توسط استودیو «Clover Studio» توسعه پیدا کرد و «Capcom» آن را منتشر شد توانست امتیازهای بالایی نیز دریافت کند.

بازی Okami از سوی منبع IGN به امتیاز 9.1 از 10 و از سوی منبع Emuparadise به امتیاز 4.8 از 5 دست یافت. این بازی بسیار موفق در سال 2006  روی سه پلتفرم PlayStation 3, Wii, PlayStation 2 عرضه شد.

گفتنی است؛ اخیرا شرکت توسعه‌دهنده این بازی یعنی «Capcom» اعلام کرده است که قصد دارد به زودی این بازی را برای کنسول‌های نسل هشتمی یعنی Play Station 4 و Xbox One دوباره سازی کند.

درباره تاریخ انتشار نسخه دوباره‌سازی شده این بازی برای کنسول های نسل هشتمی باید گفت ماه گذشته اعلام شده بود که تاریخ عرضه این بازی 12 دسامبر 2017 خواهد بود. اما شرکت کره ای سازنده بازی در فهرست جدیدی که از بازی‌های خود منتشر کرده ، اسمی از بازی Okami نبرده است.

به همین دلیل ممکن است تاریخ انتشار این بازی در کنسول های نسل هشت به سال 2018 موکول شود. اگرچه هنوز این خبر قطعی نیست و ممکن است تصمیم شرکت «Capcom» تغییر کند و بازی در اواخر سال 2017 میلادی منتشر شود.

انتهای پیام/

تا پایان سال 2017 منتظر Okami در کنسول‌های نسل هشتمی نباشید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نسل هشتم بازی جذاب Okami تا سال 2018 عرضه نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..