تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد

۵۹۷۶۹۹

۲۸۲  بازدید

هفته گذشته، طوفان ایرما با از بین بردن جزایر کارائیب دنیا را تکان داد و اکنون یک پدیده نادر وحشتناک در حال وقوع است که ساکنان را نگران و شوکه کرده است و این می‌تواند نشانه‌ای از وقوع چیز بدتری باشد.

برترین ها: هفته گذشته، طوفان ایرما با از بین بردن جزایر کارائیب دنیا را تکان داد و اکنون یک پدیده نادر وحشتناک در حال وقوع است که ساکنان را نگران و شوکه کرده است و این می‌تواند نشانه‌ای از وقوع چیز بدتری باشد. بادهای گرمسیری درحال حاضر برق بیش از ۲. ۶ میلیون خانه را قطع کرده اند، اما این باد‌ها شروع به وزش به سمت مرکز طوفان کرده اند و در نتیجه آب را از سواحل فلوریدا و باهاما دور کرده اند.
 
به گزارش واشنگتن پست، فشار پایین ایرما دلیل آن است که به شکل یک مکانیزم مکنده عمل می‌کند و هوا را درون خودش می‌مکد و هنگامی که واقعا فشار پایین است می‌تواند شکل سطح اقیانوس را تغییر دهد. این منظره واقعا عجیب است، اما نگران کننده نیز هست. وقتی خط ساحلی به اندازه‌ای عقب نشینی می‌کند که کف اقیانوس مشخص می‌شود، اغلب نشانه این است که آب باسرعت و با نیروی ویرانگری بازخواهد گشت. اثرات زیست محیطی ایرما هم اکنون توسط ساکنان فلوریدا، هم حیوانات و هم انسان‌ها کاملا حس می‌شود. تصاویری از ناپدید شدن سواحل فلوریدا و باهاما را در زیر مشاهده می‌کنید.

طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد  طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد  طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد  طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد  طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد  طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوفان ایرما اقیانوس را از ساحل فلوریدا و باهاما ناپدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..