تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید محمود فرشچيان از روند ساخت ضريح جديد حرم حضرت عبدالعظيم حسنی (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز، محمود فرشچیان با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، در جریان روند ساخت ضريح جديد این حرم قرار گرفت.

بازدید محمود فرشچيان از مراحل ساخت ضريح جديد حرم عبدالعظيم حسني (ع)

وی هم اکنون در حال بررسی و ارزیابی روند ساخت ضريح جديد حرم عبدالعظيم حسنی (ع) است.

بازدید محمود فرشچيان از مراحل ساخت ضريح جديد حرم عبدالعظيم حسني (ع)

گفتنی است؛ طراح ضریح جدید حرم عبدالعظیم حسنی (ع) محمود فرشچیان است. ابعاد این ضریح همانند ضریح فعلی ۳ در ۴ متر ساخته و از نقره و آب طلا در ساخت این ضریح استفاده شده است. همچنین بنا به گفته مدیر پروژه این طرح، تمامی تجربیات قبلی طراحی‌های مقدس حرم ضریح حرم امام حسین (ع) و ضریح حرم امام رضا (ع) در این طرح استفاده شده است. اسکلت اولیه این طرح توسط دکتر میرزا علی تهرانی طراحی و نقوش آن توسط استاد محمود فرشچیان طی دو سال آماده شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید محمود فرشچيان از روند ساخت ضريح جديد حرم حضرت عبدالعظيم حسنی (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..