تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض لیورپول به محرومیت 3 جلسه‌ای مانه

۵۹۷۶۳۸

۳۱۲  بازدید

مقامات باشگاه لیورپول نسبت به محرومیت 3 جلسه‌ای بازیکن خشن خود معترض شده و تلاش می‌کنند در این زمینه تخفیف بگیرند.

خبرگزاری فارس: در دیداری سنگین و پر برخورد، لیورپول برابر من‌سیتی تن به شکست داد اما تلخی مضاعف این شکیت، محرومیت 3 جلسه‌ای سادیو مانه بود.

مهاجم سنگالی لیورپول که از مهره‌های کلیدی تیمش نیز محسوب می‌شود، به خاطر حرکت خشن و غیر اخلاقی خود از زمین بازی اخراج شد. اتحادیه فوتبال انگلیس برای این بازین محرومیت 3 جلسه‌ای در نظر خواهد گرفت. ادرسون مورائس به شدت زخمی شده و چندین بخیه روی صورت او زده شده است.

مانه البته در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: حرکت من عمدی نبود و امیدوارم ادرسون خیلی زود به میادین باز گردد و حالش خوب باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض لیورپول به محرومیت 3 جلسه‌ای مانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..