تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای شهر تصمیمی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در مناطق یک و 12 نگرفته است

محمد علیخانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص ممنوعیت تردد کامیون‌ها در دو منطقه یک و 12 تهران توسط رئیس پلیس راهور تهران برزگ اظهار کرد: در این زمینه شورای شهر تهران هیچ مصوبه و یا تصمیمی نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شاید این موضوع در شورای عالی ترافیک تصمیم گیری شده است که  باید شورای شهر تهران نیز از آن مطلع باشد.

علیخانی افزود: البته هفته گذشته عکس‌های از بنرهای با عنوان"  تردد کلیه کامیونت و وسائل نقلیه باری بیش از 6 تن در تمامی ایام هفته و تمامی ساعات شبانه روز در محدوده منطقه 12 شهر تهران ممنوع " در سطح منطقه منتشر شد که البته پلیش راهور آن را رد کرد.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای کاهش بار ترافیک در تهران ، گفت: در این زمینه هفته آینده جلسه ای با پلیس راهور برگزار خواهیم کرد.

علیخانی به تعیین نرخ پارکینگ‌ها اشاره شد و گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسه شورا با پلیس راهور خواهیم داشت بررسی نرخ و تعرفه پارکینگ ها است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای شهر تصمیمی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در مناطق یک و 12 نگرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..