تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری طرح اوقات فراغت در 150 بوستان/ گفتمان دینی طی سال تحصیلی اجرا می‌شود

ساعت: 16:55 منتشر شده در مورخ: 1396/06/20 شناسه خبر: 1190797

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در 150 بوستان بیان کرد: طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان در سه بخش بوستان‌های معرفت، هسته‌های فرهنگی جوان و پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ اختتامیه کلاس‌‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با حضور جمعی از مسئولان استانی، روحانیون و مربیان فرهنگی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد. 


حجت‌الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در قالب طرح تابستانی اوقات فراغت برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی، اخلاقی، قرآنی ‌و ورزشی در پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر، بوستان‌های معرفت، هسته‌های فرهنگی جوان برای مخاطبان اجرا شد. 

نظری خاطرنشان کرد: طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان در سه بخش بوستان‌های معرفت در مقطع سنی 7 تا 15 سال در ۱۵۰ بوستان سطح استان، مقطع سنی ۱۵ تا ۲۵ سال در قالب هسته‌های فرهنگی جوان و بخش سوم شامل پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر برگزار شد. 

وی ادامه داد: در این طرح ۴۰ نفر روحانی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین روحانیون و مربیان بومی فعالیت و همکاری داشتند و در هر پایگاه به طور متوسط ۳۰ نفر در قالب بوستان معرفت، هسته‌های فرهنگی جوان و پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شرکت داشتند که برنامه‌های مختلفی در این بازه زمانی برای آنها اجرا شد.

اعزام امام جماعت به مدارس دخترانه و پسرانه 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: در طول سال تحصیلی در مدارس برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که از جمله آن برگزاری گفتمان‌های دینی پیرامون موضوعات متنوعی همچون موضوع شعار سال، مسائل فرهنگی و اجتماعی نظیر تحکیم بنیان خانواده، آسیب‌های مواد مخدر، عفاف و حجاب می‌باشد. 

وی در ادامه گفت: اعزام امام جماعت به مدارس مقطع اول و دوم دبیرستان دخترانه و پسرانه از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان است که بخشی از فعالیت روحانیون اعزامی بیان احکام شرعی، احادیث و روایات و نکات دینی است. 

نظری با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از اوقات فراغت افزود: عمر، سرمایه و نعمت گرانقدری است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است؛ بنابراین اگر به این سرمایه عظیم، توجه نکنیم و ارزش و بها قائل نشویم و عمرمان را به بطالت بگذرانیم، دچار خسارت شده‌ایم. 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: معنای خسارت و ضرر با یکدیگر متفاوت است چراکه خسارت، جبران ناپذیر است؛ از این رو باید فرصت‌ زندگی را غنیمت شمرده و به بهترین شکل مناسب از آن بهره‌مند شویم. 

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم همه جوانان از عمر خود که سرمایه گرانقدری است برای افزایش سرمایه‌های دنیوی و اخروی بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری طرح اوقات فراغت در 150 بوستان/ گفتمان دینی طی سال تحصیلی اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..