تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده 20 برنامه عزاداری و تجمعات حسینی در قزوین

ساعت: 16:55 منتشر شده در مورخ: 1396/06/20 شناسه خبر: 1190802

صداوسیمای مرکز قزوین 20 مورد پخش زنده عزاداری‌ها و تجمعات عزاداران حسینی را در ماه‌های محرم وصفر در ستور کار قرار داده است تا از شبکه‌های سراسری و استانی منعکس کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ویژه برنامه «احرام سرخ» برای سیمای مرکز قزوین در ایام محرم و هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که این ویژه برنامه به تهیه کنندگی سیدمهدی حسین زاده حوالی ساعت 21:30 از سیمای مرکز قزوین روی آنتن خواهد رفت. 


وی افزود: ویژه برنامه رادیویی «بانوای کاروان» هم به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا به مدت 90 دقیقه عصرها ساعت 18 از رادیو قزوین پخش می‌شود. 

این مسئول با اشاره به تقارن ایام محرم با هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این تقارن فرخنده فرصتی ارزشمند است تا همکاران ما انطباقی مطلوب و مؤثر از رشادت‌های شهیدان و رزمندگان کشورمان در دوران دفاع مقدس با شهدای کربلا داشته باشند. 

وی به برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش زنده عزاداری‌های مردم در نقاط مختلف استان اشاره و تصریح کرد: صداوسیمای مرکز قزوین 20 مورد پخش زنده عزاداری‌ها و تجمعات عزاداران حسینی را در ماه‌های محرم وصفر در ستور کار قرار داده است تا از شبکه‌های سراسری و استانی منعکس کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: در ایام عزاداری حسینی و هفته دفاع مقدس رویکرد برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی معطوف به این مناسبت‌ها خواهد بود و در برنامه‌های روزانه سیما و صدا این موضوعات مطرح خواهند شد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده 20 برنامه عزاداری و تجمعات حسینی در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..