تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب منع تولید و فروش خودروهای بنزینی به هند و چین رسید

انقلاب منع تولید و فروش خودروهای بنزینی به هند و چین رسید

به گزارش خبرآنلاین، هند با ترسیم نقشه راه جدید که تا پایان سال عمومی می‌شود، به موتورساز معروف، Cummins اعلام کرد تحقیق برای تولید خودروهای الکتریکی را به جِد دنبال کند و این درحالی‌است که تامین کنندگان در کنار هیوندای موتور قرار است قطعات مربوطه را تولید و راهی بازار کنند.(هیوندای کارخانه تولید خودروی هیبریدی را در هند راه اندازی کرده است.)

کمپانی Ashok Leyland که سال گذشته اتوبوس برقی خود را رونمایی کرد با استارتاپ هندی SUN برای تولید باتری های نسل جدید برای اتوبوس و کامیون قرارداد همکاری بست.

قیمت گران خودروهای الکتریکی به خاطر قیمت بالای باتری است و این‌درحالی‌است که سال گذشته 3 میلیون خودرو بنزینی و گازوئیلی فروخته شد.

در همین حال در چین پس از تاکید یکی از مقام‌های دولتی بر ممنوعیت استفاده از خودروهای بنزینی سهام کمپانی‌های خودروسازی بر اساس انرژی‌های نو افزایش یافت. معاون وزیر بهداشت چین اعلام کرد دولت در حال مطالعه برای ممنوعیت تولید خودروهای بنزینی است.

کمپانی BYD Co Ltd چین که سرمایه‌گذار آمریکایی، وارن بافِت آن را توسعه داده افزایش 5 درصدی ارزش سهام خود را تجربه کرد.

Xin Guobin معاون وزیر صنایع و فناوری اطلاعات نیز گفت چین بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان است که باید ممنوعیت تولید خودروهای بنزینی را به اجرا بگذارد و این درحالی است که انگلیس و فرانسه از سال 2040 این سیاست را اجرایی خواهند کرد و چین نیز باید چنین سیاستی را پیاده سازی کند.  وی گفت مطالعه در این زمینه آغاز شده و دنبال ایجاد جدول زمانی با نهادهای مرتبط است.

به هرحال انقلاب منع تولید خودروهای بنزینی و گازوئیلی وارد فاز تازه ای از سیاست‌گذاری‌های دولتی در دنیای مدرن شده و جهانِ خودرو، تا 20 سال آینده در کنار توسعه روزافزون فناوری باتری‌های نسل جدید، برقی خواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب منع تولید و فروش خودروهای بنزینی به هند و چین رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..