تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «ماه هفتم» در اداره تئاتر به روی صحنه می‌رود

نمایش «ماه هفتم» در اداره تئاتر به روی صحنه می‌رودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛ نمایش «ماه هفتم» به کارگردانی امیر زواش از 20 شهریور تا 5 مهر هر روز از ساعت 20 به مدت 50 دقیقه در خانه‌ نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می‌رود. 

در نمایش ماه هفتم؛ فاطمه سرلک، مهسا نظری و امیر زاوش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این نمایش برنده جایزه در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری از جشنواره تئاتر دفاع مقدس ساوه شده است.

در خلاصه داستان ماه هفتم، آمده است: وقتی بمب شیمیایی سد مادری و مادرانگی میشود در حالیکه قرار بود شور زندگی در قالب کودکی شاد حاصل یک عشق باشد سالها فقط حسرت و دلتنگی بر جای ماند ....

از دیگر عوامل ماه هفتم می‌توان به دستیار کارگردان: حسین کاوه، طراح صحنه: کسری ابراهیمی، منشی صحنه: مریم جیریایی،گریم:محسن ابراهیمی، پوستر و بروشور: حسین کاوه اشاره کرد.

امیر زاوش کارشناس ادبیات نمایشی و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر، فعالیت هنری خود را از سال 1378 آغاز کرده است و تاکنون نمایشنامه‌های ماه هفتم، من صبر می کنم اگرچه حلوایی نیست، زخمه، واپسین رقص برگ با باد و زن‌ها همیشه منتظرند ... را نگاشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «ماه هفتم» در اداره تئاتر به روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..