تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای رازهای چگونگی تشكيل داعش در يک نسخه بدلی

افشای رازهای چگونگی تشكيل داعش در يک نسخه بدلیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «نسخه بدلی» با هدف بررسی چگونگی تشكیل داعش به دست غرب و همچنین جنایات این گروهک تروریستی امشب از شبكه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند در دو قسمت 20 دقیقه‌ای با هدف شكل‌گیری گروه تكفیری داعش در منطقه تولید شده است كه قسمت اول آن امشب ساعت 23:10 و پس از سریال «گسل» و قسمت دوم آن نیز سه شنبه 21 شهریور، ساعت 20:20 از شبكه یک پخش می‌شود.

در این مستند به واكاوی شكل‌گیری گروه‌های تكفیری در منطقه به ویژه افغانستان و عراق پرداخته شده است و نقش كشورهای غربی به سركردگی آمریكا در رشد و گسترش تكفیری‌ها نقد و بررسی می‌شود.

مستند «نسخه بدلی» فاصله زمانی حمله اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان تا تحولات اخیر در سوریه و عراق را در بر گرفته است و تلاش می‌كند، رد پای عناصر استعمار در بروز اتفاقات و جنایت های رخ داده در كشورهای غرب آسیا را نمایان سازد.

مستند «نسخه بدلی» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی علی زحمتكش و نویسندگی محمد كلهر، كاری از گروه سیاسی شبكه یک سیماست كه تقدیم مخاطبان این شبكه خواهد شد.

انتهای پیام/

مستندی درباره گروهک تروریستی داعش در شبکه یک سیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای رازهای چگونگی تشكيل داعش در يک نسخه بدلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..