تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه از خودکشی دیگران جلوگیری کنیم؟ + فیلم

چگونه از خودکشی دیگران جلوگیری کنیم؟ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته، روز جهانی پیشگیری از خودکشی بود. دهم سپتامبر  هر سال با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به خودکشی و پیشگیری از آن در سراسر جهان به این روز نامگذاری شده است.

بر پایه تخمین‌ها سالیانه نزدیک به 1 میلیون تن در سراسر جهان خودکشی می‌کنند. گفته می‌شود تا سال 2020 این رقم به 1.5 تن برسد. در سراسر جهان، خودکشی سومین سبب مرگ در میان افراد 15 تا 44 سال است. اقدام به خودکشی، 20 برابر خودکشی‌های موفق است.

عوامل متعددی نظیر افسردگی و وضعیت اقتصادی سهم بسزایی در بروز خودکشی دارند، با این حال گفته می‌شود خودکشی از جمله آسیب‌های اجتماعی قابل پیشگیری است. اما پرسش این است که چطور از خودکشی افراد مستعد خودکشی پیشگیری کنیم؟

با مشاهده فیلم زیر می توانید راه حلی برای منصرف کردن دیگران از خودکشی را بیاموزید.

انتهای پیام/

ترفندی برای منصرف کردن دیگران از خودکشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه از خودکشی دیگران جلوگیری کنیم؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..