تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه جدید همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران بروز رسانی شد

اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران از اعمال تغییرات و بروز رساني همراه بانک ياقوت، در دو نسخه سيستم عامل اندرويد و ios خبر داد.

به گزارش شمانیوز، این نرم افزار به منظور استفاده مشتریان از امکانات جديد در سايت رسمي بانک به نشاني www.qmb.ir بروز رساني شده است.
ایجاد منوی " نقشه شعب" با امکان سیستم موقعیت يابي آنلاين در هر دو نسخه، امکان تغيير رمز دوم کارت در منوي حساب ها و کارتها در نسخه ios، ارسال كامل رسيد تراكنش در سوابق و غيره بخشي از امكانات ايجاد شده در اين تغييرات مي باشد.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه جدید همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران بروز رسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..