تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه‌ای از نقاشی‌های فیگوراتیو و مینیمال در گالری ایوان

۵۹۷۱۷۶

۱۰۹  بازدید

گالری ایوان از روز جمعه ۲۴ شهریور ماه میزبان مجموعه‌ای از نقاشی‌های فیگوراتیو و مینیمال نازنین علایی‌نیا است. در این نمایشگاه که «بازگشته» نام دارد ۱۲ نقاشی رنگ و روغن و یک اثر چیدمان به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: گالری ایوان از روز جمعه ۲۴ شهریور ماه میزبان مجموعه‌ای از نقاشی‌های فیگوراتیو و مینیمال نازنین علایی‌نیا است. در این نمایشگاه که «بازگشته» نام دارد ۱۲ نقاشی رنگ و روغن و یک اثر چیدمان به نمایش گذاشته می‌شود.

مجموعه‌ای از نقاشی‌های فیگوراتیو و مینیمال در گالری ایوان

علایی‌نیا در این مجموعه به موضوع انسان معاصر و نحوه مواجهه او با مشکلات و ناامیدی‌ها پرداخته است. او که رشته مدیریت هتلداری را در انگلستان آموخته است، بیش از ده سال است که به طراحی جواهرات اشتغال دارد و در کنار این کار طراحی و نقاشی را نیز ادامه می‌دهد. علایی‌نیا سابقه شرکت در چند نمایشگاه گروهی را دارد و نخستین نمایشگاه انفرادی خود را در گالری ایوان برگزار می‌کند.

گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد.

نمایشگاه «بازگشته» ۲۴ شهریور تا ۷ مهرماه ۱۳۹۶در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه‌ای از نقاشی‌های فیگوراتیو و مینیمال در گالری ایوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..