تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرخوش برای وزنه‌برداری ایران

فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد هیچ کدام از نتایج آزمایش نمونه های دوپینگ در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مثبت نبوده است.

به گزارش شمانیوز: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان ۱۵ تا ۲۳ جون ۲۰۱۷ (۲۵ خرداد تا ۲ تیر) در توکیو ژاپن برگزار شد. در این رقابت ها ۲۵۶ ورزشکار شرکت کرده بودند و در طول مسابقات ۱۶۶ تست دوپینگ از ورزشکاران حاضر در مسابقات گرفته شد. تست های گرفته شده شامل ۴۳ نمونه خون و ۱۲۳ نمونه ادرار بود.
اکنون فدراسیون جهانی وزنه برداری بعد از گذشت حدود سه ماه از مسابقات و پس از بررسی نمونه ها اعلام کرد نتایج تمام نمونه ها منفی بوده است.
سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری نوشت: با افتخار اعلام می کنیم هیچ مواد ممنوعه ای در نتیجه آزمایش نمونه های جمع آوری شده مشاهده نشده است. تمام نمونه ها با روش های تشخیص پیچیده در آزمایشگاه معتبر وادا در توکیو ژاپن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
تیم ملی ایران نیز در این مسابقات با ۸ وزنه بردار شرکت کرده بود که توانست صاحب ۲ طلا، ۲نقره و ۲ برنز شود و برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرخوش برای وزنه‌برداری ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..