تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب

۵۹۳۶۸۲

۳۸۱  بازدید

پژوهشگران سازمان ناسا تاکنون بررسي‌هاي فراواني در رابطه با خاصيت آلودگي‌زايي گياهان انجام داده‌اند و اکنون اين موضوع کاملا به اثبات رسيده که گياهان مي‌توانند بين ۲۰ تا ۱۰۰ درصد آلودگي هوا را به خود جذب کرده و هوا را کاملا تصفيه کنند.

وبسایت دکوبوم: پژوهشگران سازمان ناسا تاکنون بررسي‌هاي فراواني در رابطه با خاصيت آلودگي‌زايي گياهان انجام داده‌اند و اکنون اين موضوع کاملا به اثبات رسيده که گياهان مي‌توانند بين ۲۰ تا ۱۰۰ درصد آلودگي هوا را به خود جذب کرده و هوا را کاملا تصفيه کنند گیاهان آپارتمانی علاوه بر زیبایی فواید زیادی برای استفاده در منزل دارند و استفاده از آن ها در دکوراسیون اتاق خواب در هنگام استراحت شب بسیار توصیه شده است.

در ادامه با فواید و ۵ نمونه از این گیاهان همراه باشید:

بهبود بویایی بهبود کیفیت هوای اتاق کاهش اضطراب کاهش استرس و فشار روانی تسکین دردها افزایش فعالیت مغز کمک به بهتر شدن خلق و خو و سرحال آوردن افراد پیشگیری از سرماخوردگی و بیماری های دیگر خواب بهتر 5 گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب
گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا یکی از بهترین گیاهانی که می توانید در اتاق خواب از آن استفاده کنید. نگهداری و حفاظت از آن بسیار آسان بوده و بر پایه نتایج یک پژوهشگر، گیاه آلوئه ورا، شب ها میزان زیادی اکسیژن آزاد می کند و این امر به بهبود کیفیت خواب کمک خواهد کرد.

 5 گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب
اسطوخودوس

گیاه اسطوخودوس از استرس و اضطراب و  در اتاق خواب نوزاد از گریه کردن و بی قراری کودکان جلوگیری می کند.

 5 گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب
گل یاسمن

این گیاه بوی خوشی دارد و به شما آرامش می دهد.

 ۵ گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب
پاپیتال (عشقه)

بر پایه تحقیقات یک مرکز پژوهشی، گیاه پیچک باعث تصفیه هوای اتاق و باعث جذب فرمالدئیدهای موجود در هوا  می شود. حفظ و نگهداری این گیاه آسان است و نور و دمای متعادل می خواهد.

 5 گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب
سانسوریا

این گیاه  تزئینی زیبا، شب ها از خود اکسیژن متصاعد می کند و نگهداری آن در اتاق خواب  برای افرادی که  افت تنفس و سردرد دارند توصیه می شود.

 5 گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ گیاه آپارتمانی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..