تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس موسسه کنترل سلاح آمریکا خروج از برجام را حماقت خواند + عکس

داریل کیمبالبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داریل کیمبال رئیس موسسه کنترل سلاح آمریکا، درخواست ترامپ برای تجدید مذاکرات هسته‌ای با ایران در خصوص  برجام را غیر منطقی خواند و گفت: کشورهای بین المللی از ترامپ در مورد درخواست تجدید مذاکرات با ایران حمایت نخواهند کرد. وی خروج بدون دلیل از توافق را حماقت داست. 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از همان دوره نامزدی برای انتصاب سمت ریاست جمهوری آمریکا مواضع خود را نسبت به ایران و برجام مشخص کرد. وی در تبلیغاتش ایران را تهدید به پاره کردن برجام کرده بود و حالا از زمان استقرارش در کاخ سفید، دائما با افزایش تحریم‌ها و اعمال فشار بیشتر، سعی دارد توافق برجام را نقض کند و از هیچ اقدامی برای این مقصود دریغ نکرده است. این موضوع، مخالفت‌هایی را از سوی برخی دولتمردان ایالات متحده درپی داشته است. داریل کیمبال رئیس موسسه کنترل سلاح آمریکا نیز از جمله این مخالفان است. 

داریل کیمبال در توئیتر خود نوشت: " ترامپ هيچ طرح معتبر و هيچ حمايت بين المللي براي تجديد مذاكره درباره توافق هسته‌ای با ايران ندارد. خروج از توافق، بدون دليل، حماقت است. " 

 داریل کیمبال

انتهای پیام/

 داریل کیمبال درخواست تجدید مذاکره ترامپ با ایران را بی‌اعتبار خواند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس موسسه کنترل سلاح آمریکا خروج از برجام را حماقت خواند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..