تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.88؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.77 ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید ویژگیهای نرم افزار CCleaner:
بهبود سرعت سیستم با حذف مطمئن فایلهای غیر ضروری حذف کش برنامه ها، دانلودها، تاریخچه مرورگرها، کلیپ برد و غیره حذف تاریخچه پیامها و تماسها افزایش میزان حافظه آزاد بهبود عملکرد کلی دستگاه مدیریت سریع و آسان اپلیکیشنهای نصب شده

تصاویری از  محیط برنامه

 

CCleaner  CCleanerCCleaner

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.88؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید
   دانلود برای اندروید

حجم: 6.43 مگابايت

نسخه: 1.20.88

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

دانلود سی کلینر برای اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.88؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..