تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش خواننده موسیقی سنتی به نسل‌کشی در میانمار

یادداشت علیرضا قربانی در حمایت از مسلمانان روهینگیابه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشته شدن هزاران نفر از کودکان، زنان و مردان مسلمان روهینگیا در روزهای عید سعید قربان توسط دولت این کشور و بودائیان  واکنش‌های بسیاری را  به دنبال داشته است.

به همین منظور علیرضا قربانی خواننده سنتی موسیقی ایرانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به خشونت علیه اقلیت مسلمانان میانمار واکنش نشان داد.

 علیرضا قربانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"صداىِ بى صداى عدالت/روزهاى زشت و اندوهبارى در جهان جاريست،
روزهايى كه در هر گوشه از شهر نفرين شده روهينگيا ، ردِ خون را بر پيكره ى بى جان مردم بى گناه و بى دفاع مسلمانِ ميانمار، حتى با چشمان بسته مى توان ديد،،،،، و صداى عدالت راهى بسوى گوش هاى شنوا ندارد،،،، حريقِ خصم دژخيمانِ كج انديش از دل خاك زبانه كشيده و آتش و باروت و آهنى گداخته را به اين مردم بى دفاع هديه مى دهد و خون را در فضاى شهر مى پراكند،،، آنجا خون و جنايت را نمى توان از پشت پنجره ديد،،،،
خونِ تمامى كودكان ، زنان و مردان بى گناه و به ناحق كشته شده، عرق شرم را براى هميشه اعصار بر پيشانى انسانهاى آگاه و آزادمنش خواهد نشاند.

دیده بگشا رنجِ انسان بین و سیلِ اشک و آه
کبرِ پَستان بین و جامِ جهل و فرجامِ گناه
تیر و ترکش ، خون وآتش ، خشمِ سرکش ، بيمِ چاه
دیده بگشا بر سِتم ، دراین فریبستان ، علی
شمعِ شبهای دژم ، ماهِ غریبستان ، علی

١٩ شهريور ١٣٩٦ - عليرضا قربانى"

 یادداشت علیرضا قربانی در حمایت از مسلمانان روهینگیا

انتهای پیام/

 پست خواننده سنتی موسیقی در حمایت از مسلمانان میانمار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش خواننده موسیقی سنتی به نسل‌کشی در میانمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..