تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان سود سهام عدالت اعلام شد

پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگوی 18:30  شبکه خبر گفت: تا پایان تیرماه 96 به جز سه شرکت سرمایه پذیر ، مابقی شرکت ها مجامع خود را برگزار کرده و سود سهام عدالت را تعیین و اعلام کرده اند .

وی ادامه داد:بر این اساس سه هزار و 345 میلیارد تومان سود برای مشمولین سهام عدالت در شرکت های سرمایه پذیر مصوب شده است و حدود 700 تا 800 میلیارد تومان هم سود هلدینگ خلیج فارس تعیین شده است که به سود بقیه شرکت ها اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: برای کسانی که سهام یک میلیون تومانی دارند، بین 130 تا 150 هزار تومان سود واریز می شود و به موجب قانون تجارت، شرکت ها 8 ماه فرصت دارند سود را بپردازند.

وی با بیان اینکه  شرکت ها سالی یکبار مجمع برگزار کرده و  سود را مشخص می کنند،گفت: امسال بین 130 تا 150 هزار تومان سود به افراد تعلق می گیرد و سال به سال میزان سود متغیر است و عملکرد سال آینده مشخص نیست.

پوری حسینی گفت: تاکنون بالغ بر 49 میلیون نفر ثبت نام شده قطعی سهام عدالت داریم که از این تعداد نزدیک به 2 میلیون نفر فوت شده اند اما مشمول دریافت سهام عدالت هستند.

وی افزود: مشمولان می بایست شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه وارد کنند و  تاکنون بالغ بر 32 میلیون نفر کد شبا خود را اعلام کرده اند.

وی تاکید کرد: حدود 17 میلیون نفر کد شبایشان را اعلام نکرده اند که می بایست حتما نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

پوری حسینی تصریح کرد: سود سهام عدالت تاپایان سال در سه مرحله واریز خواهد شد و  همه 49 میلیون یکدفعه سود نمی گیرند بلکه مرحله به مرحله واریز سود صورت می گیرد.

این مقام مسئول اظهار داشت:در مرحله اول توزیع سود سهام عدالت با اولویت‌بندی مشمولان در پرداخت‌ها روبرو هستیم و منظور این است که همه مشمولان سود سهام عدالت همزمان سود خود را دریافت نمی کنند و این سود به صورت دهک دهک پرداخت خواهد شد.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی در صدد راه‌ اندازی سامانه‌ای به منظور  ساماندهی مشمولین متوفی و واریز سود سهام این افراد به حساب وراث است؛ سهم متوفیان محفوظ است و وارثان خیالشان راحت باشد، آنها باید ابتدا گواهی حصر وراثت دریافت کنند و الباقی  سهام عدالت را بپردازند و سود را دریافت کنند.

پوری حسینی گفت: بعد از اتمام پرداخت سود سهام عدالت، برنامه ای برای ثبت نام افراد جدید برای سهام عدالت و جامانده ها نداریم زیرا پاسخگویی به 49 میلیون نفر بسیار سنگین است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر امکان خرید و فروش برگه های سهام عدالت وجود ندارد گفت: ارزش ریالی سهام عدالت در بازار هریک میلیون، حدود 2 میلیون تومان است اما فعلا خرید و فروش نمی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان سود سهام عدالت اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..