تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا و رونالدو، سرسخت‌ترین حریفان من بودند

۵۹۶۸۶۶

۹۴۰  بازدید

پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان، فاش کرد که دیگو مارادونا و رونالدوی برزیلی، دشوارترین حریفانی بودند که مقابل آنها بازی کرد.

ورزش سه: پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان، که اولین بازی اش را برای میلان در سال 1985 انجام داد، با این تیم به قهرمانی های زیادی دست یافت و برای دو دهه، برابر جمعی از بهترین های دنیا بازی کرد.او اکنون در گفتگو با بیلد، در مورد سرسخت حریفانش صحبت کرد.

او گفت:" من خوش شانس بودم که مقابل مارادونا بازی کردم. او و رونالدو، وقتی که در اینتر بود، سرسخت ترین حریفان من بودند."

مارادونا و رونالدو، سرسخت‌ترین حریفان من بودند

مالدینی که در طول دوران حرفه ای اش زیر نظر مربیان بزرگی مانند آریگو ساکی، فابیو کاپلو و کارلو آنچلوتی بازی کرد، در مورد بهترین مربیان حال حاضر دنیا گفت:" بهترین مربیان حال حاضر دنیا؟ گفتنش سخت است.

مربیان خوبی زیادی وجود دارند ماند دیگو سیمئونه و شاید زین الدین زیدان اما او هنوز تجربه زیادی ندارد. من همچنین عملکرد یورگن کلوپ در لیورپول را دوست دارم و همینطور شیوه بازی تیم او در دورتموند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا و رونالدو، سرسخت‌ترین حریفان من بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..