تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف: از تلاش‌های کویت برای میانجیگری در بحران قطر حمایت می‌کنیم

لاوروف: از تلاش‌های کویت برای میانجیگری در بحران قطر حمایت می‌کنیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سرگئی لاوروف -- وزیر امور خارجه روسیه -- اعلام کرد کشورش از تلاش‌های کویت برای حل بحران منطقه خلیج فارس حمایت می‌کند.

بر این اساس، لاوروف پس از دیدار با عادل الجبیر، همتای سعودی خود با تاکید بر حمایت مسکو از تلاش‌های کویت برای میانجی‌گری میان قطر با کشورهای تحریم‌کننده (عربستان، امارات، بحرین و مصر) گفت: روسیه خواهان حل اختلاف‌ها از طریق گفتگو است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی از جده، لاوروف افزود: مسکو همواره بر موضع ثابت خود برای حل بحران منطقه خلیج فارس از طریق گفتگو تاکید کرده است.

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: مسکو همچنین از تلاش‌های آمریکا برای پایان دادن به مناقشه منطقه خلیج فارس حمایت می‌کند.

لاوروف درباره بحران سوریه نیز گفت مسکو و ریاض در زمینه راه‌های حل مناقشات در منطقه دیدگاه مشترکی دارند.

وی از موضع عربستان در حمایت از ایجاد مناطق کاهش تنش، اتحاد و یکپارچگی سوریه و حل سیاسی بحران این کشور تقدیر کرد.لاوروف امروز با همتای عربستانی خود پشت درهای بسته دیدار و گفتگو کرد. وزیر امور خارجه روسیه همچنین با سلمان بن عبد العزیر، پادشاه عربستان هم دیدار کرد.

انتهای پیام/

حمایت مسکو از میانجیگری کویت در بحران قطر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف: از تلاش‌های کویت برای میانجیگری در بحران قطر حمایت می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..