تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب رتبه اول اداره کل راه آهن خراسان رضوی در بیستمین جشنواره شهید رجائی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  در ارزیابی عملکرد بیستمین جشنواره شهید رجایی، اداره کل راه آهن خراسان موفق به کسب اول استان در بین ۵۵ دستگاه اجرائی خراسان رضوی که توسط ارزیابان سازمان برنامه وبودجه مورد ارزیابی قرار گرفته بودند شده است.

هادی ضیائی مهر مدیر کل راه آهن خراسان رضوی گفت: در بیستمین جشنواره شهید رجائی استان که در ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ برگزار شد اداره کل راه آهن خراسان با تحقق ۹۶.۱ دصدی اهدف تعیین شده به عنوان بالاترین دستگاه اجرائی استان در تحقق اهداف شاخص‌های ارزیابی عمومی واختصاصی و کسب مجموع ۱۹۲۲ امتیاز موفق به کسب رتبه اول استان شد.

وی افزود: با اهدای لوح و تندیس جشنواره توسط استاندار خراسان رضوی از اداره کل راه آهن خراسان تقدیر بعمل آمد.

مدیر کل راه آهن خراسان رضوی، افزود: بهبود عملکرد و رشد امتیاز کسب شده ارزیابی ماحصل تلاش و همت شبانه روزی همکاران در کلیه واحد‌ها و ایستگاه‌های اداره کل و همکاران شاغل در بخش خصوصی حوزه حمل و نقل ریلی می‌باشد.


آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری مهرماه از ۲۰ شهریور ماه سال جاری

ضیایی مهر گفت: پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری مهرماه سال جاری از تاریخ ۱۱/۰۷/۱۳۹۶ لغایت ۳۰/۰۷/۱۳۹۶ برای کلیه مسیر‌های ریلی به صورت همزمان در کلیه مراکز فروش و به صورت اینترنتی از روز دوشنبه ۲۰/۰۶/۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.


وی افزود: تعداد ۹۵ رام قطار با ظرفیت ۳۶ هزار و ۴۶۲ نفر از ۲۷ شهر و مرکز استان در مهرماه در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد مقدس برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب رتبه اول اداره کل راه آهن خراسان رضوی در بیستمین جشنواره شهید رجائی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..