تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فرایند ثبت نام اینترنتی صادرکنندگان نمونه استانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  محمدعلی امیرفخریان رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این اقدام در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالا‌ها و خدمات غیر نفتی و بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های مقرر و مندرج در سایت www.tpo.ir انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ثبت نام الکترونیکی صادرکنندگان نمونه از طریق مراجعه به سایت نرم افزار نمونش در پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس http://nemoonesh.tpo.ir انجام می‌گیرد.

امیرفخریان افزود: صادرکنندگان متقاضی شرکت در این رقابت استانی می‌توانندتا دهم مهر به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه نموده و بر اساس هریک از گروه‌های کالایی مندرج در سایت که شامل کشاورزی، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع شیمیایی، محصولات پتروشیمی و محصولات وابسته صنایع تبدیلی، صنایع دستی و فرش دستباف، نساجی و پوشاک، چرم و صنایع وابسته، فلزات و صنایع وابسته، خودرو و قطعات یدکی، لوازم خانگی و اداری، برق و الکترونیک، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، بازرگانی عمومی، فناوری بالا و دانش بنیان، خدمات و سایر می‌باشد، فرم مربوطه را تکمیل کنند.

وی تاکید کرد: مهلت تحویل اصل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مستقر خواهد شد و دریافت کد رهگیری، از روز چهار شنبه مورخ ۲۲/۶/۹۶ حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۵/۷/۹۶ می‌باشد.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این فرایند می‌توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با شماره ۳۷۰۱۱۱۴۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام//ف.ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فرایند ثبت نام اینترنتی صادرکنندگان نمونه استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..