تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح فاز دوم زائر شهر رضوی تا پایان سال ۹۶

افتتاح فاز دوم زائر شهر رضوی تا پایان سال ۹۶به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  خلیل اکبری با بیان اینکه مراحل عمرانی احداث پروژه زائر شهر رضوی در راستای کمک به زائران و همچنین عمل به نیات واقفان در دست اقدام است، افزود: فاز نخست این پروژه عمرانی با نگاه عام المنفعه و با هدف فراهم آوردن شرایط اسکان مطلوب و آسان برای زائران حضرت رضا علیه‌السلام بویژه محرومان همزمان با میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام توسط تولیت آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید.


وی بااعلام بهره‌برداری از فاز دوم این طرح تا پایان سال جاری، تصریح کرد: این پروژه تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت داشته و تلاش ما بر این است تا در این زائر شهر خدمات و امکانات رفاهی مطلوبی را در شأن میهمان حضرت رضا علیه‌السلام فراهم آوریم.


وی  با اشاره به اجرای پروژه مسکن زوج‌های جوان گفت: این طرح در زمستان سال ۹۵ به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان کلنگ زنی شده و خوشبختانه تاکنون نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

معاون فنی و عمران موقوفات آستان قدس رضوی افزود: در طرح مسکن زوج‌های جوان واحد‌های مسکونی به متراژ ۵۰ تا ۶۰ متر احداث می‌شوند که پس از پایان پروژه این واحد‌ها در اختیار زوج‌های جوان قرار خواهد گرفت.


اکبری با اشاره به اینکه اساس اقتصاد آستان قدس رضوی بر پایه وقف و نذر استوار است، گفت: اجرای طرح‌ها خیرخواهانه و عام‌المنفعه قطعا باعث تشویق خیران به انجام عمل وقف و در نتیجه ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه خواهد شد، چرا که خیران و واقفان با مشارکت در این طرح‌ها بازتاب عمل خیر خود را به وضوح مشاهده می‌کنند.


معاون فنی و عمران موقوفات آستان قدس رضوی افزایش بهره‌وری در موقوفات را یکی دیگر از وظایف این معاونت معرفی و عنوان کرد: توجه و تلاش در جهت افزایش بهره‌وری در موقوفات برای جامه عمل پوشاندن به نیات واقفان در مجموعه آستان قدس رضوی ضروری است.


اکبری گفت: بیشتر موقوفات آستان قدس رضوی در قالب زمین و یا ساختمان هستند که با افزایش بهره‌وری آن می‌توان شرایط بهتری را برای استفاده از این زمین‌ها و یا ساختمان‌ها فراهم کرد؛ بنابراین معاونت فنی و عمران موقوفات آستان قدس با احداث بنا، سرمایه گذاری و یا بعضا اجرای طرح‌های عمرانی که بر روی زمین‌ها انجام می‌دهد، تلاش می‌کند شرایط بهتری را برای تحقق نیات واقف فراهم آورد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح فاز دوم زائر شهر رضوی تا پایان سال ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..