تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمانو فردا پایبندی ایران به برجام را به شورای حکام گزارش می‌دهد

آمانو فردا پایبندی ایران به برجام را به شورای حکام گزارش می‌دهد

بین الملل > دیپلماسی - مهر نوشت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا پایبندی ایران به «برجام» را به شورای حکام گزارش خواهد داد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی دقایقی پیش با انتشار خبری در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس قرار است فردا به ارائه گزارشی در شورای حکام مبادرت نماید.

بر این اساس، وی ساعت ۱۰:۳۰ دوشنبه به وقت وین به شورای حکام آژانس گزارش خواهد داد.

لازم به ذکر است، یکی از دستور کارهای نشست فردای شورای حکام، بررسی هشتمین گزارش «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» خواهد بود که مدیرکل این نهاد بین المللی ۱۰ روز گذشته آن را منتشر کرده بود.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمانو فردا پایبندی ایران به برجام را به شورای حکام گزارش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..