تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روشی ساده برای چند برابر شدن خواص شیر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  طب امروزی تأکید به خوردن فراوان شیر می‌کند مخصوصاً در افراد پیر با پوکی استخوان و آرتروز، از طرفی افراد مسن عمدتاً از سردی مفاصل و سایر اعضا رنج می‌برند که مصرف بالای شیر در این افراد می‌تواند زمینه تشدید بیماریهای استخوانی این افراد را در پی داشته باشد.

برای این افراد بهترین روش مصرف شیر در منابع طب سنتی این است که شیر را با دارچین میل کنند تا هم سردی شیر را بگیرد و هم به این دلیل که دارچین مبدرق (بدرقه‌کننده) شیر است شیر را تا مفاصل می‌برد.

این خاصیت ذاتی دارچین است که اگر همراه شیر خورده شود، خواص درمانی شیر را به مفاصل می‌رساند.

ترکیب شیر با دارچین، 10برابر بیشتر از خود شیر خاصیت دارد.

کاهش کلسترول بد، پیشگیری از حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت استخوان از خواص این ترکیب فوق‌العاده و خوش‌طعم است.

منبع:تسنیم

انتها پیام/

 افزایش خواص شیر با دارچین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روشی ساده برای چند برابر شدن خواص شیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..