تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




8 خوردنی برای داشتن موهایی پرپشت + اینفوگرافی

8 ماده غذایی برای داشتن موهایی سالم + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس تحقیقات صورت گرفته، پوست سر انسان با مساحتی معادل 500 سانتی‌متر مربع، حدود 100 تا 150 هزار گرافت ( واحد شمارش مو که از چند تار مو تشکیل شده و از ریشه با هم در ارتباطند ) را در خود جای داده که هر واحد از این مساحت، شامل حدود 200 گرافت،  است.

تار موها بسته به سیستم بدنی و تغذیه افراد، در ماه حدود  0.6 تا 1 سانتی‌متر رشد  دارند که بنا به گفته متخصصان پوست و مو با رعایت  برخی نکات و گنجاندن چند نوع ماده غذایی بخصوص در رژیم غذایی روزانه، رشد آنها افزایش خوبی پیدا خواهد کرد.

اینفوگرافی زیر به سراغ این مواد رفته و با معرفی برخی از آنها، به سلامتی و زیبایی موهای شما کمک خوبی خواهد کرد؛ موادی مانند ماست یونانی، ماهی سالمون، اسفناج، برشتوک غنی شده با آهن، دارچین، سبزیجات، مرغ، گوجه فرنگی و  تخم مرغ .

 

انتهای یپام/

8 ماده طلایی برای داشتن موهایی زیبا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «8 خوردنی برای داشتن موهایی پرپشت + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..