تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز آيين تجليل از چهار سينماگر در جشن سینمای ایران

آغاز آيين تجليل از چهار سينماگر در جشن سینمای ایرانبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بزرگداشت سیروس ابراهیم زاده، کیانوش عیاری و حسین علیزاده در نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران در حال برگزاری است. در اين مراسم، جایزه سیف الله داد  نيز به پاس یک عمر خدمت به فرهنگ و هنر ایران، به دکتر محمدحسن خوشنویس اهدا خواهد شد.

به دليل ازدحام جمعيت در محل برگزاری  آيين نكوداشت جشن خانه سينما، نمايندگان اصحاب رسانه به صورت ايستاده مشغول پوشش مراسم هستند و جای تعجب دارد كه هیچ مکان مناسبی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشده است!

هارون یاشایایی دبير جشن خانه سينما (جشن سينمای ايران) در ابتدای این مراسم گفت: صد سال است که ما روز ملی سينما را جشن می گيريم. اين روز را  به همه کسانی که عمرشان را برای سرافرازی اين هنر صرف کردند،  تبریک می گویم.

وی گفت: اگر هنر زندگی ملت‌ها را می‌سازد، هنرمندان هستند که این کار را انجام می‌دهند. هنرمندان به هنر امکان بروز می‌دهند و بالندگی هنر ما به دست هنرمندان است. سینمای ما امروز این افتخار را دارد که صاحب نشان اسکار و کن و ونیز می شود؛ نام کیارستمی در جهان همچنان می درخشد؛ چرا که این هنرمندان زحمت بقای سینما را کشیده اند و خانه سینما از هنرمندانی که مستقیما وجودشان در ارتقای سینما تاثیر داشته ،قدردانی می كند.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز آيين تجليل از چهار سينماگر در جشن سینمای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..