تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیادی با 2 شگرد سر قمی ها کلاه گذاشت

روز نو :

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با فروش قولنامه‌ای خودرو، ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری Fraud توسط فردی از طریق یکی از سایت‌های خریدوفروش، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: متهم طی تماس تلفنی با فروشنده‌های خودرو و پس از حضور در محل با جعل عنوان مأمور یکی از دستگاه‌های نظامی و اعتمادسازی، ضمن تنظیم قولنامه و پرداخت چک‌های مشکل‌دار اقدام به خرید خودرو و کلاهبرداری می‌کرد.

رئیس پلیس Police آگاهی استان قم افزود: نامبرده مدارک خودرو را به همراه قولنامه تحویل گرفته و دریافت سند خودرو را به پاس شدن چک‌ها موکول و متعاقباً در همان سایت اقدام به فروش قولنامه‌ای خودرو، زیر قیمت بازار Store می‌کرد.

کرمی گفت: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و استعلام‌های انجام‌شده تعداد دیگری از شکات در استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، البرز، مازندران، کردستان، لرستان، خوزستان و تهران شناسایی شدند.

وی افزود: در ادامه با شناسایی متهم، سه اکیپ از مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، به مخفیگاه وی اعزام و او را دستگیر کردند.

کرمی با بیان اینکه نامبرده دارای هشت فقره سابقه کیفری است، افزود: در بازرسی از متهم و خودرو وی یک قبضه سلاح کمری به همراه 71 فشنگ جنگی، دو دستگاه بی‌سیم، دو عدد افشانه، یک‌رشته دستبند، شوکر و... کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات انجام‌شده، متهم به بزه انتسابی اعتراف کرده و اعلام کرد چک‌های بی‌اعتبار و مشکل‌دار متعلق به یک نفر زندانی Prisoner بوده که بابت هر فقره مبالغی بین هفت‌تا 10 میلیون ریال پرداخت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در این پرونده تاکنون 70 نفر شاکی شناسایی‌شده و ارزش کلاهبرداری 15 میلیارد ریال به ثبت رسیده است. متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیادی با 2 شگرد سر قمی ها کلاه گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..