تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی عاملان شلیک وحشتناک در پمپ بنزین میامی شاهرود

روز نو :

رئیس پلیس شهرستان میامی از شناسایی عاملان درگیری خونین در پمپ بنزین سربداران در محور میامی به شاهرود خبر داد.

 سرگرد احمد حاج پروانه، رئیس پلیس Police شهرستان میامی در تشریح این خبر گفت: ساعت حدودا ۲۰:۴۵ شب گذشته وقوع یک درگیری منجر به تیراندازی در پمپ بنزین سربداران به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ میامی اعلام شد.

رئیس پلیس شهرستان میامی با اشاره به اعزام ماموران انتظامی به محل درگیری گفت: پس از بررسی های مقدماتی مشخص شد سرنشینان یک خودروی سواری جهت پرداخت هزینه بنزین با اپراتور جایگاه درگیر شده و در ادامه با یک قبضه سلاح ظاهرا ساچمه ای اقدام به تیراندازی کرده و متواری می شوند.

وی افزود: در این درگیری اپراتور جایگاه مجروح شده و به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد.

حاج پروانه تصریح کرد: با تلاش و پیگیری های ماموران پلیس، عاملان این تیراندازی شناسایی شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری دو متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: در نهایت پس از هماهنگی با تمام حوزه های انتظامی متهمان در بعدازظهر امروز یعنی کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از استان های همجوار با کار مشترک انتظامی دستگیر شدند. حال مصدوم این درگیری رضایت بخش است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی عاملان شلیک وحشتناک در پمپ بنزین میامی شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..