تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ بزرگترین عملیات تخلیه تاریخ امریکا

فرادید| رسانه‌های محلی آمریکا اعلام کردند در حالی که طوفان مهیب ایرما همزمان با نزدیک شدن به سواحل فلوریدا قدرت بیشتری گرفته، حدود شش میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از ساکنان این ایالت هشدار تخلیه دریافت کرده‌اند؛ این بزرگترین عملیات تخلیه در تاریخ امریکا به شمار می رود.

به گزارش فرادید، این طوفان مهیب که در مسیر خود در منطقه کارائیب تا کنون دستکم ۲۲ تن را قربانی کرده کنون به فلوریدا رسیده است. طی روزهای گذشته مسئولان شهری بارها از مردم خواستند که تا نیمه شب جمعه، از این ایالت خارج شوند یا جایی پناه بگیرند. به گفته آنها اگر مردم از مسیر توفان ایرما دور نشوند، این توفان آنها را خواهد کشت.

بر این اساس جمعیت وسیعی از ساکنان میامی و سایر نقاط جنوبی فلوریدا قبل از رسیدن توفان ایرما تلاش کردند از منطقه خارج شوند. همچنین، ترافیک سنگین جاده‌ها و بزرگراه‌های منطقه نیز باعث راه بندان‌ و تمام شدن بنزین اتومبیل‌ها شده است. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ بزرگترین عملیات تخلیه تاریخ امریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..