تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مسئولان استان از عرصه جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین

جمعی از مسئولین،معاونین، نماینده نهاد رهبری علوم‌پزشکی قزوین و مسئول بسیج دانشجویی استان از عرصه بهداشتی-درمانی جهادگران بسیجی علوم‌پزشکی قزوین در منطقه الموت دهستان دستجرد سفلی و روستاهای تابع بازدید نمودند.

 به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، جمعی از مسئولین، معاونین، نماینده نهاد رهبری دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان از عرصه بهداشتی-درمانی جهادگران بسیجی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین در منطقه الموت دهستان دستجرد سفلی و روستاهای تابع بازدید نمودند.

در این بازدید منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین بیان کرد: اردوهای جهادی فرصتی فراهم می‌آورد که جهادگران با محرومیت، مشکلات مردم و شرایط مردم محروم بخش روستایی استان با آن مواجه هستند آشنا شوند.

وی افزود: این اردوها باعث می‌شود رویکرد همکاران ما بعد از فراغت تحصیل نسبت به خدمت در مناطق محروم تغییر پیدا کند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین گفت: استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از اردوهای جهادی نشان‌دهنده رضایت و تاثیر مثبت این اردوها می‌باشد.

مهرام  با بیان اینکه جامعه پزشکی نباید رفاه‌طلب باشد تصریح کرد: این فرهنگ از زمان دانشجویی نهادینه می‌شود و این دانشجویان یاد می‌گیرند که به مناطق محروم و روستایی که دسترسی به خدمات تخصصی ندارند خدمت‌رسانی داشته و از اهمیت شرایط سخت مردم آگاه و نسبت به مناطق محروم اهمیت بیشتری قائل شوند.

وی تصریح کرد: کار برای خدا لذت خاصی دارد و خستگی ندارد و این تلاش خالصانه در نزد خداوند محفوظ و پاداش آن قابل شماره نیست پس با جدیت تلاش کنید و به محرومان خدمت رسانی نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مسئولان استان از عرصه جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..