تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداري از پروژه ارتقاء كيفيت آب شرب جنوب تهران با حضور معاون اول رييس جمهور/ افتتاح 27 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهر تهران با اعتبار بيش از 3000 ميليارد ريال

فاز اول پروژه ارتقاء كيفيت آب جنوب تهران (طرح قمر بني هاشم ع) با حضور معاون اول رييس جمهور به بهره برداري رسيد.

بهره برداري از پروژه ارتقاء كيفيت آب شرب جنوب تهران با حضور معاون اول رييس جمهور/ افتتاح 27 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهر تهران با اعتبار بيش از 3000 ميليارد ريالدكتر اسحاق جهانگيري صبح امروز (سه شنبه) همزمان با دهه ولايت، با همراهي سرپرست وزارت نيرو و استاندار تهران، طرح ارتقاء كيفيت آب شرب جنوب تهران را مورد بهره برداري قرار داد.
اين پروژه بخشي از طرح رينگ آبرساني پيراموني شهر تهران است كه مطالعات آن در سال 90 انجام شده و شامل دو قسمت شرقي و غربي است كه قسمت شرقي با اجراي 6 كيلومتر خط انتقال و 2 مخزن ذخيره، آب سد ماملو (تصفيه خانه هفتم) را براي ارتقاء كيفيت آب شرب جنوب شرق تهران در مناطق جنوب بزرگراه بعثت و شهرك هاي مسعوديه، عسكريه، مسگرآباد، سليمانيه و ... منتقل مي كند.
قسمت غربي نيز بخشي از آب سطحي را از تصفيه خانه دوم واقع در منطقه كن (غرب تهران) با انتقال آب از طريق خط لوله اي به طول 20 كيلومتر و عبور از معابر اصلي و آزاد راه تهران ــ كرج ، جاده مخصوص و بزرگراه فتح و انتقال و دريافت آب از دو مخزن در منطقه تهرانسر به يافت آباد و جنوب غرب تهران منتقل مي كند.
هدف از اجراي پروژه ارتقاء كيفيت آب شرب جنوب تهران انتقال آب سطحي تصفيه شده و جايگزيني با آب زيرزميني به منظور ارتقاء كيفيت آب شرب ساكنان جنوب شهر تهران با جمعيتي بيش از 3.5 ميليون نفر است.
در اين پروژه 26 كيلومتر خط انتقال در اقطار 2000، 1600، 1400 و 1200 ميليمتر و دو مخزن ذخيره و متعادل كننده به ظرفيت 75 هزار متر مكعب استفاده شده است.
گفتني است در اين مراسم علاوه بر افتتاح پروژه ارتقاء كيفيت آب شرب جنوب تهران، 27 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهر تهران با اعتباري بيش از 3000 ميليارد ريال در قالب حفر چاه، خطوط انتقال آب، ايستگاه هاي پمپاژ، ايستگاه هاي تله متري، بازسازي و توسعه خطوط لوله آب و فاضلاب و نصب انشعاب فاضلاب نيز از طريق ويدئو كنفرانس با حضور معاون اول رييس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداري از پروژه ارتقاء كيفيت آب شرب جنوب تهران با حضور معاون اول رييس جمهور/ افتتاح 27 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهر تهران با اعتبار بيش از 3000 ميليارد ريال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..